Ąžuolas, beržas ir klevas – medžiai, apie kuriuos vaikai dažniausiai išgirsta iš pasakų, televizijos laidų, pamato paveikslėliuose. Tačiau joks plakatas ar knyga neatstos gamtos, veiklos su realiais objektais.
Darželio kieme esančių edukacinių erdvių pagalba siekėme vaikus realiai supažindinti su šiais medžiais. Suradę juos, perskaitėme informaciją, prisirinkome jų vaisių, lapų ir veiklas tęsėme lauko klasėje. Juk raidelių mokytis ir atlikti matematinius sudėties veiksmus daug smagiau, kai skaičiuoji gamtinėmis priemonėmis, o dar kartu ir su kirmėliuku Infantinu.
Veiklos metu siekėme, kad vaikai stebėdami mokėtų fiksuoti ir daryti išvadas, apibendrinimus, patirtų atradimo džiaugsmą.
Viską kruopščiai suskaičiavę kiek ir ko radome, „užkonservavome“ kartu su rudenėlio prisiminimais.
Priešmokyklinio ugdymo mokytoja A. Jankaitienė