Projektas „Tūkstantmečio mokyklos II“ vykdomas pagal 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos Švietimo plėtros programos pažangos priemonę Nr. 12-003-03-01-01 „Įgyvendinti „Tūkstantmečio mokyklų“ programą“. Projektas finansuojamas Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės (EGADP) bei Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis.


Atlikti darbai

Įsigyta dalis priemonių.

2025 m. balandžio 3 d. Papilės Simono Daukanto gimnazijoje vyko mokymai, kurių metu mokytojai susipažino su naujausia interaktyvia sienos bei grindų sistema. Įranga, įsigyta iš TŪM II projekto lėšų, leis dar labiau įtraukti mokinius į ugdymo procesą, naudojant modernius žaidybinius ir praktinius užsiėmimus. Mokymų metu dalyviai išbandė įvairias programinės įrangos funkcijas, aptarė tinkamiausius taikymo būdus skirtingose pamokose ir išmoko, kaip šią technologiją įtraukti į kasdienį ugdymą.

Papilės Simono Daukanto gimnazijoje – mokymai apie inovatyvių ugdymo priemonių taikymą
 
2025 m. balandžio 29 d. Papilės Simono Daukanto gimnazijoje vyko mokymai, skirti mokytojams, norintiems gilinti savo kompetencijas dirbant su naujomis technologijomis. Mokymų metu pedagogai susipažino su galimybėmis, kurias suteikia Tūkstantmečio mokyklų II (TŪM II) projekto lėšomis įsigytos inovatyvios priemonės – išmanieji ekranai ir interaktyvi smėlio dėžė-stalas.
Šios priemonės atveria naujas galimybes šiuolaikiniam, įtraukiam ir patyriminiam ugdymui. Mokytojai mokėsi, kaip efektyviai naudoti išmaniuosius ekranus pamokų metu, pritaikyti įvairias programėles, integruoti vaizdinę ir garsinę medžiagą, skatinančią mokinių aktyvumą, kūrybiškumą bei įsitraukimą į mokymosi procesą.
Didelio susidomėjimo sulaukė ir interaktyvios smėlio dėžės-stalo demonstracija. Tai unikali edukacinė priemonė, stimuliuojanti visą organizmą. Sąlytis su smėliu teigiamai veikia žmogaus savijautą, vidaus organų veiklą, mažina jaučiamą skausmą, nerimą, nemigą, atpalaiduoja nuo jaučiamos įtampos ir streso.
Tokie mokymai – svarbus žingsnis siekiant kurti šiuolaikišką, mokiniams patrauklią ugdymosi aplinką, kurioje technologijos tampa ne tik įrankiu, bet ir būdu motyvuoti mokinius, skatinti jų savarankiškumą bei mokymosi džiaugsmą.