„Piliakalnio klasės“ ugdytiniai nesustoja tyrinėti. Šįkart jie  stebėjo, kaip virdamas vanduo virsta garais ir kyla aukštyn. Uždengę puodą maistine plėvele, jie pastebėjo, kaip atvėsę garai vėl virsta vandens lašeliais. Šis paprastas eksperimentas padėjo mažiesiems tyrinėtojams suprasti pagrindinį vandens apytakos rato principą.

Įgavę žinių apie vandens keliones, vaikai pabandė patys susikurti mažą vandens apytakos ratą. Naudodami plastikinius maišelius, guašą ir mėlyną markerį, jie sukūrė vandens ratą. Kiekviena grupelė atsakingai atliko savo užduotį: piešė saulę, debesis, lietų, jūrą. Pripildę maišelius vandens ir pakabinę juos ant lango, vaikai su nekantrumiu laukė, ką pamatys. Šildomi saulės spindulių, vandens lašeliai garavo, kilo į viršų ir kondensavosi ant maišelio vidinių sienelių.

Po įdomių stebėjimų, vaikai pasidalino savo įspūdžiais ir mintimis. Refleksijai jie sukūrė originalias balas, pūsdami dažus per šiaudelius ant popieriaus. Taip pat išradingai nuspalvino guminius batus, kurie tapo ne tik meniniu kūriniu, bet ir priminimu apie vandens kelionę.

Šis projektas parodė, kad mokymasis gali būti ne tik įdomus, bet ir labai kūrybingas. „Piliakalnio klasės“ ugdytiniai įrodė, kad net ir patys mažiausi gali suprasti sudėtingus mokslinius procesus.