Kokių būsenų būna vanduo? Vandeniu atsigaiviname, jis labai skanus (vaikų teigimu).
Išsiaiškinome, kad vanduo yra bekvapis, beskonis ir bespalvis. Atlikome stebėjimus.
Pirminė vandens būsena – dujinė, garai iš arbatinio, puiki galimybė suprasti, kaip susidaro debesys. Žinoma, verdantis vanduo kelia pavojų… tad padiskutavome, kaip saugiai elgtis su verdančiu vandeniu.
Kieta vandens būsena – ledas. Sužadino vaikų prisiminimus apie upės Ventos žiemą. Atlikome tyrimą ledas skęsta ar plūduriuoja, kodėl?
Vandens tarša rūpi vaikams! Atlikome eksperimentą apie gruntinių vandenų užteršimą. Diskutavome, kaip galime išsaugoti švarias upes, jūras, vandenynus. Ugdytiniai, pildydami užduočių lapus, atliko žodžių garsinę analizę, rašė žodelius su pagalba arba savarankiškai, kėlė hipotezę ir darė išvadas.
Priešmokyklinio ugdymo mokytoja Aušra Jankaitienė