Prieš Šv. Kalėdas gimnazijos ateitininkai neturi laiko dykinėti. Kadangi esame laimingi tada, kai dovanojame džiaugsmą kitiems, tai vyresnieji jau pasinėrė į kalėdinių dovanėlių ruošimą mažiesiems. Jaunučiai spalvina Kalėdų senelio laiškus, jau pasipuošė kambarėlyje eglutę, ant stalo padėjo Adventinį vainiką.

Prieš savaitę Papilės Šv. Juozapo bažnyčią papuošėme gimnazijos mokinių darbeliais – piešiniais, skirtais Kalėdiniam laikotarpiui „Kristaus laukimas“. Mokinius ruošė dailės ir technologijų mokytojai Dalia Sakalauskienė ir Vytenis Rimkus. Ateitininkai ir parapijos klebonas kun. Jonas Jucys organizavo šį renginį. Naujųjų metų pradžioje gražiausių ir prasmingiausių darbelių autoriai bus apdovanoti.

Gruodžio 8 dieną vykome į kultūrinę- pažintinę ekskursiją Kaunan. Grožėjomės į Gineso rekordų knygą patekti pretenduojančia originalia, šiltais nėrinukais pasipuošusia kalėdine egle Rotušės aikštėje, prisiminėme vyskupą ir rašytoją Motiejų Valančių , liaudies dainių kunigą ir poetą Maironį, įsiamžinome prie jiems pastatytų paminklų. Aplankėme Lietuvos prezidentus, „susirinkusius“ Prezidentų skverelyje, stabtelėjome prie paminklo Vytautui Didžiajam, išsiaiškindami, kuo šis paminklas susijęs su Papile. Kauno Muzikiniame teatre žiūrėjome ir klausėmės operos vaikams „Ausinė kepurė“. Malonu buvo, kad prie teatro mūsų jau laukė ir kartu spektaklį žiūrėjo kuopos draugai- studentai, sendraugiai, mūsų vasaros stovyklų vadovai: Eglė, Gedas, Raimonda, Lolita, Viktorija, Ugnė. Daugelis iš važiavusių pirmą kartą sėdėjo ložėse, klausėsi operos ir gyvai orkestro atliekamos muzikos – įspūdžių daug. Po operos aplankėme Tado Ivanausko zoologijos muziejų – susižavėjimo ir nuostabos akimirkų taip pat buvo nemažai. Nors nuovargis jau beldėsi į mūsų kūnelius, bet grožėdamiesi pasipuošusiu Kaunu žygiavome Laisvės alėja iki Soboro, Ateitininkų rūmų. Akropolyje išsiaiškinome, kuo Kauno akropolis išsiskiria iš kitų šio tinklo pastatų, grožėjomės Nemuno sala bei joje pastatyta Žalgirio arena. Kiekviename sustojimo „taške“ globėja mums užduodavo klausimą, susijusį su šia vieta: ką skiria Laisvės alėja, kuo dar žymus Muzikinio teatro kiemelis, kodėl seniausias rajonas vadinasi Vilijampolė, kuo žymi Vytauto bažnyčia, kokia transporto rūšis yra tik Kaune, kaip vadinama vieta, kur Neris įteka į Nemuną, kokius kūrinius parašė vienas ar kitas rašytojas, ir pan. Daugeliui ši išvyka buvo ne tik kultūrinė-pažintinė, bet ir mokomoji, papildanti žinių bagažą iš daugelio dalykų. Išvyką vainikavo „Mega“, joje su saldainiais mūsų laukiantis Kalėdų senelis, akvariume plaukiojančios žuvys, pica, arbata bei ledai. Galvojome, jog tik įsėdę į autobusą, užmigsime, tačiau… visą kelią skambėjo juokas, klegėjome, dalėmės įspūdžiais.

O prieš akis – darbai darbeliai… Kalėdiniai sveikinimai, laukimas, repeticijos ir susikaupimas, ruošimasis visai Papilės miestelio bendruomenei Kalėdų naktį pranešti apie Kūdikėlio Jėzaus gimimą.