Mokytojos Aušros paskatinti, vaikai nusprendė pastatyti namą. Aptarę savo artimiausią aplinką, apžiūrėję statinius, kuriuos mato pro darželio langą, aptarę, kuo skiriasi individualus gyvenamasis namas nuo daugiabučio, kokie pagrindiniai elementai sudaro pastato  konstrukciją, ėmėsi projektuoti statinį. Panaudojant antrines žaliavas (popierių) pasigamino statybinių medžiagų, vėliau kūrybiškai jas panaudodami konstruojant namą. Vėliau iš pagamintų statinių vaikai suprojektavo miestelio maketą.

    STEAM veiklos metu ugdytiniai patobulino technologinius, inžinerinius, projektavimo, kūrybinius ir meninius gebėjimus, įgijo problemų sprendimo įgūdžių, patobulino asmenines, komunikavimo ir kūrybiškumo įgūdžius, susipažino su savo artimiausia aplinka.