Gruodžio 11-tą dieną III klasės mokiniai kartu su auklėtoja Regina Žąsytiene vyko į ilgai lauktą ir planuotą kelionę, į Kauną. Pirmiausia nusprendėme aplankyti seniausią šio miesto istorinį objektą, Nemuno ir Neries santakoje stovinčią Kauno pilį. Mus pasitiko malonus gidas, kuris pravedė ekskursiją čia įrengtoje istorinėje ekspozicijoje „Kauno pilies istorijos mozaika“. Buvo labai įdomu pamatyti Kauno pilies kaitą skirtingais laikotarpiais, išgirsti apie kovas su kryžiuočiais, pasivaikščioti pilies požemiuose, pasigrožėti eksponatais. Po tokios informatyvios ekskursijos sekė edukacinis užsiėmimas „Bajorų reikalai mieste“, kuris reikalavo pademonstruoti jau įgytas istorines žinias. Gidas, pasipuošęs to meto bajorų rūbais, pakvietė ir mus įsijausti į didikų vaidmenį bei susiskirstyti į bajorų gimines (Radvilų, Sapiegų, Pacų ir pan.) Spaudžiant žiemiškam šaltukui aplankėme žymius Kauno miesto objektus: Laisvės kario paminklą, Mažąjį Vatikaną, Rotušę, o bajoriškus reikalus baigėme tvarkyti prie Perkūno namo. Visos kelionės metu grupelėms buvo užduodami klausimai apie istorinius faktus iš LDK laikotarpio, o nugalėtojai buvo apdovanoti grašiais. Tuomet aplankėme įspūdingąją Kauno miesto eglę ir patraukėme į Velnių muziejų, kuriame gidė mus supažindino su čia saugomais įvairiausiais velniukais – vaizduojamosios ir taikomosios dailės kūriniais, suvenyrais, kaukėmis, kurių čia buvo per 3 tūkst. Apžiūrėję neįprastus eksponatus, sudalyvavome protų kovoje ir pritaikėme išgirstas žinias apie muziejų. Dieną užbaigėme prekybos centre, kuriame pramogavome ir pasistiprinome maistu. Likome labai laimingi turiningai praleidę dieną, kuri buvo pilna naujų patirčių, galimybių papildyti savo žinių bagažą bei daugiau pabendrauti tarpusavyje.